Lily has never been quite like other people. Since she was a child, her wild imagination and strong memory have given her the talent to create her own home. A place in her mind away from the dangers of the world, to keep her dreams and memories safe.
But during a night out with her friends, something happened. Something terrible and now her life has changed forever. Help Lily use her imagination to unlock her memories and relive the events of that night.
Play through 103 simply by looking at objects to piece the story together. The more that you observe the environment, the more you understand. Primary instructions and simple riddles are given through two picture frames which direct you to progress.
103 focuses on having a smaller, detailed environment that you can explore. Read messages, solve puzzles, view pictures and objects as well as experience events and encounter characters that all help you understand what happened.