112 Operator
112 Operator allows you to manage emergency services on a global scale. Dispatch units, take calls and face situations caused by weather, traffic or changing seasons. Help the city survive escalating events like riots, organized crime, terrorist attacks, cataclysms, natural disasters and many more!
Choose one of the European cities in Career mode and find out if you'll manage to climb up to the very top of an operator's career ladder. Follow the commands of your supervisors and see your actions affecting people you're in charge of or those who need your help. Sometimes your mistakes will only be followed by a reprimanding e-mail, sometimes they'll influence your own life.