1979 Revolution: Black Friday
Based on true stories and historical events, 1979 Revolution: Black Friday is an interactive drama about choice and consequence, chaos and order. The year is 1978, the place is Tehran, Iran. You play a photojournalist who returns home to find his people protesting the ruling King, the Shah. Armed with your camera, you're soon pulled into a dangerous world of revolution and civil unrest.