2064: Read Only Memories INTEGRAL features all of the original content featured in previous releases, enhanced and expanded with a host of brand new content and features exclusive to the Nintendo Switch.
When Turing, the world’s first sapient machine, teams up with a struggling journalist, the unlikely duo find themselves drawn into the shadows behind the dazzling lights of Neo-San Francisco. The secrets they uncover could shake the very foundations of society, and some powerful people would stop at nothing to keep them quiet.
2064: Read Only Memories INTEGRAL fuses old and new: a classic-style adventure game with lush pixel art and catchy electronic soundtrack, but which explores modern-day issues of individuality, freedom, and identity. Explore a colorful future metropolis, meet fascinating and diverse characters, and get to the bottom of a deadly conspiracy.