50 Pinch Barrage!!
・The only controls used in the game are movement (D-Pad/L-Stick) and the A and B buttons!
・This game features a replay function that allows all play during the game to be recorded and replayed later on. An online ranking system in which all players can compete with clear-times globally is also featured.
・While preserving the game’s core fun as is, we’ve enhanced the playability of the new and improved “50 Pinch Barrage!” in certain areas based on the original version’s stages. We’ve also improved the game’s graphics, and it's overall easier to play now!