7 Horizons
Jelly and his friends are no pushovers. Use their unique powers and quirks to their fullest potential. Jump over your enemies, sneak around, or shoot them from any angle. Bring down the evil corporation before Mesalia turns into a barren wasteland.
Anything you find can be used to help your mission. Use the gems you find to upgrade your weapons or make your heroes more bulky. Collecting everything may require multiple attempts, but HEROES DON’T GIVE UP! Join Jelly and his friends in their quest to save Mesalia!