8-Colors Star Guardians +
Oh no! Evil alien monsters have attacked Earth (yet again)! But fret not, because the Star Guardians, an elite group of fighters led by the hot-blooded Rhea, is going to kick their backs back to outer space!
The Star Guardians are a motley crew of girls and women at different stages of their lives, with their quirks, aspirations, crushes and little idiosyncrasies. Learn more about their relationships after beating (or being defeated) by a boss.
Choose between a more relaxed Story Mode, with dialogues, hints and charming interactions, and a more brutal Arcade Mode, where you'll have to best all enemies in a set amount of turns. Can you beat them all before the timer runs out?
Story Mode Chapter 2: One year after the end of Chapter 1, fight through a gauntlet of deadly ensembles of monsters, find the truth behind the mysterious White Guardian, and bring back peace to the planet once more!