In this part of the horror game, you will once again feel like a kidnapped teenager. Maniac - cannibal brought you back to his creepy house. Hide and search for items that can help you find a way out of the scary place and survive the nightmare. Solve puzzles to get to inaccessible places. And do not forget about attentiveness - you need to carefully cover up your tracks so that the maniac does not suspect anything.
Can you hide and outsmart the cannibal and survive without missing a single detail? Or will he catch you in the very first minutes and the evening you will find yourself on his plate? In this horror, survival depends only on your ingenuity, attentiveness, and memory.
Explore the scary house and look for notes to learn more about Minnesota's scariest maniac. In this part of the game, there are many endings, of which only one will turn out to be good. Try to cope with the horror that gripped the main character and complete all the hidden tasks to survive.