9th Dawn III
9th Dawn III is a huge 2D open world Role Playing Game and collectathon dungeon crawler packed full of adventure! Delve into the depths of the darkest dungeons, fighting over 270 unique monsters and searching for vast amounts of loot, treasures and rare materials. 1400 uniquely drawn items to collect, including over 300 weapons, and over 550 armour/accessories!
Train yourself by unlocking spells and abilities and fine-tuning your attributes and skills and evolve into an ultimate warrior! Level-up your crafting abilities in cooking, enchanting, weapon-smithing, and much more! Recruit some monsters to fight alongside you, taking care of them and improving their combat skills to turn them into powerful allies. Unlock a mysterious companion to fight alongside you to build the ultimate team!