A Cat & His Boy
A Cat & His Boy is a short heartwarming narrative adventure about a cat that helps a young boy cope with his parents' divorce.
Take on the role of Midnight, Leif's mischievous cat, and help your human friend through a rough time in his life. Explore, find items and use all your feline intuition to bring joy and comfort back into Leif's life!