Lightning Rod Games presents A Fold Apart: an award-winning puzzle game that explores the emotional rollercoaster of a long-distance relationship — in a world of folding paper!
After career choices force them along separate paths, a Teacher and Architect vow to make their long-distance relationship work at any cost. Experience both sides of their story as the couple navigates the complexities of (mis)communication and the emotional ups and downs that separation brings. By flipping, folding, and unfolding the paper puzzles in their handcrafted worlds, you can help the couple overcome the emotional barriers of their relationship — but will love endure...?