A Glider's Journey
A Glider's journey is a game about exploring a relaxing, colorful low poly world; while still challenging your piloting skills till the very end of each level.
The very simple controls (one joystick to control the direction of the airplane, no throttle no rudder) makes it very easy to pickup, but hard to master, thanks to the physics-based flight model. (Realistic mode)
A Glider's journey was entirely made by a pair of passion driven indie game developers, so please keep that in mind when you think about buying this game. It's a small and simple game with not that many hours of gameplay. What we wanted to create is a simple but challenging game that could give you the feeling of flying in a different reality :)