A Gummy's Life
The gummies have invaded the city, they’re everywhere: in the football stadium, the park, the fortress, the fairground, even in the beehive?!
It’s impossible to keep your eyes off the relentless free-for-all gummy action with their floppy fist fights and sweet yet savage sucker punches.
They say the pen is mightier than the sword, but since gummies don’t have pens, they use their surroundings to terrible effect. And you thought they were so sweet!
There can only be one champion, so show everyone who rules over the sugar! Its winner takes all and that includes the newly unlocked gummies to play with.