A Little Golf Journey
Embark on your adventure and bring colour back to the world as you complete golfing challenges across multiple destinations. With over 100 holes split across 10 stunning courses, you’ll be able to unlock secrets and discover mysteries along the way.
Begin your golfing journey and discover a friendship that takes you across serene locations, all the way to the moon.
A Little Golf Journey has an abundance of secrets - and collectables - waiting to be unlocked, but hold on to your golf clubs, you’ll need to complete some challenges along the way.