A Long Journey to an Uncertain End
Sentient ships have been outlawed for centuries. With the help of your holo-companion C.O.R.G.I. and your (mostly) loyal crew, you’ve managed to evade capture. Now there's an entire galaxy between you and freedom.
A Long Journey to an Uncertain End is a narrative space opera that’ll have you soaring around the universe assembling an unruly crew from an eclectic cast of characters. Take any job you can to keep one step ahead of your abusive ex, and keep flying towards freedom.
A Long Journey to an Uncertain End presents a unique vision of the future, a universe of inclusivity and diversity tainted by uncertainty and fear. Every crew member has their own story, every planet its own history, and even your own adventure remains unfinished.