A Long Way Down
The cards you choose will determine how you explore the dungeon and how you defend yourself from the horrors it contains.
Great challenges await you as you go deeper into the dungeon. Use your cards and cunning, adapt your playstyle and overcome all enemies.
You’ll meet many fellow adventurers down in the dark - will you gain allies or make enemies?
Collect rewards and use them to grow your power to take on what lies in the depths.