A Monster's Expedition
From some of the best puzzle designers in the world comes A Monster's Expedition, an adorable and relaxing open world puzzle adventure for monsters who love to learn about humans.
By pushing trees over to create pathways, you’ll explore hundreds of islands near and far to learn about the history of “humanity”.
Immerse yourself in human culture with all-new exhibits from the "Human Englandland" dig site, each accompanied with expert insights*!
“It's pretty much glorious. I love A Monster's Expedition. I have fallen for it rather hard.”
“[A Monster's Expedition] never forces an answer out of you, and that's its greatest strength. If you're stuck, simply head in another direction.”
“It’s a warm and cosy puzzle game with brain-teasers that will sooth your synapses rather than fry them”