A Night at the Races
● A unique narrative - you play as the player, and face their challenges on and off the screen.
● Challenging Arcade-Platformer gameplay - easy to learn, hard to master. Perfect for speedruns.
“I wanted to create a wild and unpredictable story wrapped in engaging gameplay, where you become someone living in a dystopian world, spending his time playing a platformer in a warm summer night.”