A Short Tale
It’s been years since I lost Ben, so long yet it doesn’t seem long enough. I never thought I’d return here, to where everything started. Where everything ended.
Play as Jason as he explores his brother’s room from a new perspective. After wishing to be small again, to feel closer to his younger brother, Jason finds himself in a strange new world filled with larger than life furniture, troublesome obstacles, and less-than-helpful occupants.