A Tale of Synapse: The Chaos Theories
A Tale Of Synapse: The Chaos Theories is a mix of platformer and puzzle game melting abstract art and sciences. Use the universe rules and all the elements that compose it to help Synapsians to be open-minded. Discover an incredible and colorful story with Sci and Néro, two heroes, who cooperate to evolve in this dreamlike world based on Math logic rules. The original soundtrack will immerse you in the universe of Héméide.