A Void Hope
A Void Hope takes you on an atmospheric narrative adventure to find a cure for a collapsed city. Follow the story of a tormented couple as they try to decipher reality from nightmares and evade the shadowy threats lurking in the dark.
A Void Hope’s compelling mystery and carefully crafted ambiance is supported by puzzle platforming mechanics that require you to solve puzzles and find items as you traverse the city. There are dangerous threats wandering the streets too, but your goal is to avoid conflict in this narrative-focused adventure where unwinding the threads of the unknown by exploring the secrets of the city’s physical space, along with the psychological space of your struggling protagonists, will be your primary focus.
A short and immersive experience enjoyed best in a single sitting on a rainy, dark night.