A Winter's Daydream
Nineteen-year-old Yuu can’t stand his younger sister, Otoko, and the feeling is mutual. It’s been almost a year since Yuu saw her last, having escaped his dreary home town to study in the bustling city, but with the advent of New Year’s he finds himself obliged to return to his family to celebrate.
Unfortunately, Yuu’s absence has not softened his younger sister, and Otoko is just as sullen and surly as ever before.
Finding the atmosphere at home unbearable, Yuu decides to escape once more - not to the city this time, but to his grandmother’s snowy, secluded village.
The reunion between grandson and grandmother starts normally at first… until one moonlit night, when the pair witness a star streaking through the sky.
What is the reason behind his grandmother’s drastic change? Will Yuu be able to restore her to her original self?