Gururin is an action-puzzle game released in 1994 by FACE. Enjoy a puzzle game, the likes of which you've never seen before while rotating the Magic Troupe "Gururin"! Comes with One Player Mode, Challenge Mode (VS CPU), and Two Player Mode.