ACA NEOGEO METAL SLUG 4
“METAL SLUG 4” is an action shooting game released by SNK in 2002 and it marks as the fifth title in the METAL SLUG series. In addition to Marco and Fio, the brand new characters, Trevor and Nadia have joined the battle! Use the new items effectively and get the highest score with the new Metallish System!