ACA NEOGEO Money Puzzle Exchanger
“Money Puzzle Exchanger” is an action-puzzle game released by FACE in 1997. The definitive version of this non-stop fun money-exchanging action-puzzle game first made its debut on the Neo Geo. It offers three modes of play: VS COM, SOLO PLAY and 1P VS 2P!