ACA NEOGEO NEO TURF MASTERS
Players can choose from a total of six golfers with different abilities and play on courses located around the world such as Australia or Germany.
Players can test out their golf game skills against friends with game modes such as STROKE PLAY and MATCH PLAY (2P battle only).