ACA NEOGEO SAMURAI SHODOWN V SPECIAL
The familiar “Rage Explosion”, “Concentration One Gauge”, and “Fatal Flash” from previous titles in the series are still here, and you can't miss this chance to take down your opponents in one hit with flashy “Desperate Techniques”!