ACA NEOGEO SUPER SIDEKICKS 3 : THE NEXT GLORY
“SUPER SIDEKICKS 3: THE NEXT GLORY” is a soccer game released in 1995 by SNK. Compete with 64 teams from around the world and six different kinds of tournaments where players can aim for the championship. Digitally traced animation makes for beautiful action along with a variety of impactful renderings and 3D shots which allow for intense gameplay.