THE KING OF FIGHTERS '98 is a fighting game released by SNK in 1998 in Japan.
In the previous instalment, THE KING OF FIGHTERS '97, the story of the Orochi Saga reached its exciting conclusion.
It is one of the most popular and well known versions of the game, partially thanks to the many balance changes that received high praise from fans around the world.