AKAIITO HD REMASTER
After the death of her only living relative – her mother, this past summer Kei was sorting through her inheritance and learned that her father, who had already passed away, owned an old Japanese mansion in a little-known place called “Hemizuka″.
Kei decides to investigatein order to determine the prospects of this forgotten homestead.