AKIBA'S TRIP: Undead & Undressed Director's Cut
Fight like a nerd to defend Akihabara from the diabolical Synthisters, artificial vampires that can only be defeated by stripping them down to their bare essentials.
Experience the “true ending” of the game’s branching story for the first time in the all-new Kati's Route. When a mysterious and malevolent force slumbering inside Kati awakens, will you be able to do whatever it takes to save her?
Your battlefield is Japan's electronics mecca circa 2012-2013, with over 130 real-life shops accurately represented. Take side missions from the many offbeat residents of Akihabara, including quests brand-new to the Director's Cut.
All DLC costumes and equipment that appeared in the original AKIBA'S TRIP: Undead & Undressed are included in the Director’s Cut, so you can hunt down Synthisters in style.