ALTF4
The gameplay is simple!! Play as a clumsy knight in Paradise of Madness and avoid all traps!!
Imagine the sense of accomplishment when you finally get through all of the obstacles and clear the game!
The quest may seem easy at first glance, but I wonder if that really is the case!
The opportunity has come again for you to relish that sense of accomplishment when clearing an adventure that becomes increasingly challenging!