ALUMNI - Escape Room Adventure
Working long hours on your recent research with experimental time-shifting serums at Ridgeway Space/Time Labs has taken its toll. You promise yourself a break after the next batch of results.
Feeling unsettled you notice your mistake. It’s too late! You realise you are now set to experience the time-shifting properties first hand. After a few moments your world distorts and reality changes, you are transported back in time to your fragmented memories back at Ridgeway College.
Alumni is a first person 3d escape room inspired puzzle adventure, similar to games you may have played in the ’90’s or similar to a virtual escape rooms you may have played. An indoor immersive world that you explore and an inventory where you can collect and use items you find along the way to solve puzzles and escape the rooms.