ANIMUS: Harbinger
These are the days before Ire: Blood Memory, the days when Kerr the Breaker’s evil slipped its way into Cadmeia. You, Forlorn — follower of the Resonant, and caught out of time and place — are called upon by the shadow of the late King Cadmus to bring judgement to those that have betrayed the land. Only you can take on this duty, as you are forgotten, and those forgotten can never die, as they have truly never lived. Be the hand of deliverance and mercy to the afflicted. You will have no friend save for your trusty blade, axe, and hammer. Answer the call of this dead sovereign.