ANIQUILATION
ANIQUILATION is a Twin Stick shooter set in small planets (some of which can be terraformed as you play!) in which not only your shoots, but also the enemies and planet environment are your weapon thanks to your SWORD which you can use to throw or reflect almost ALL the elements in the environment!
You will follow the adventures of a pilot and her leader who are wandering in space and are trying to return to their home Galaxy and got lost after trying to solve a mystery that arrived to their galaxy.
As you progress you’ll discover that it wasn’t just a coincidence that the heroes arrived to this specific mysterious galaxy and will understand why the only solution is invoking the fabled “Aniquilation” upon the galaxy!
The players must protect their 3 bases from the attacks from their opponent while trying to destroy their 3 bases.
Infect your opponent with the techno virus, the one that last less time with the virus wins!
2 Special abilities which can be upgraded if you find the ultimate weapon: the "Aniquilation".
You can choose from a variety of different ships, each one with different capabilities.
Unlock the true ending of the game depending if you find the galaxy’s most powerful weapon: The Aniquilation!
We are a Colombian video game studio passionate about experimenting and evolving game mechanics that we have always liked.