AQUA KITTY UDX blasts onto Nintendo Switch in this enhanced Ultra Edition including an all new epic Dreadnought mode!
You and your team of milk mining kittens have overcome a fear of water to drill down under the ocean seabed and begin extracting vast reserves of what seems to be naturally forming full-fat milk.
The additional Dreadnought mode takes you deep down into the Meowiana trench. There you must fly through and destroy huge multi-screen enemy craft, whilst rescuing imprisoned kittens.