There are many types of targets, each of which may move at various speeds. As the game advances, the range of speed increases.
The game has ten levels, each of which features different objects. Each level is represented by a different beautiful background and amazing background music. Sounds and background music are perfectly synchronized with the gameplay. This is a masterpiece compiled by famous composer Tommy Tallarico. He has won over 35 industry awards and has worked on more than 300 game titles.
Players have the option to fire single shots by pressing the fire button or to switch to automatic fire with multiple shots per second. The hyperspace option moves the laser cannon to a random location, which may or may not be safer than the starting point.