AXS allows players to experience the fun and adrenaline-packed snowboarding across mountain ranges all over the world. There are 20 Levels waiting players to unlock and 9 characters to choose from.
AXS packs reality-defying game-play into every run letting players Stunt, Trick and snowboard down huge open mountains within the time limit. Where players attempts to conquer the deadly descents across the world, including the Himalayas.
Throughout the game, players navigate various snowy levels and perform tricks. Players receive points for successfully performing tricks and stunts. Players have to snowboard to the finish-line ( blimp and tower indicator) within the time limits. Upon completing the level, it unlocks the next level. Altogether 20 levels to unlock. If you fail to complete, never mind just re-attempt the level again.
To rank up and successful in this game, you need to collect stars and points. Points are awarded for tricks, stunts performed by the players. Honorary Titles will also be bestowed for outstanding stunts performed. You can also record videos of the stunts and trick to share and brag to friends!