Abarenbo Tengu & Zombie Nation
Overrun by a plague of monsters, the people resort to prayer. The Mask of Great Tengu comes forth, ready to restore peace to the country.
This set also comes with Zombie Nation, the North American edition of Abarenbo Tengu released in 1991.
You can Rewind to the desired point in the gameplay by pressing the rewind button.
You can set ON/OFF of the Rapid-Fire function in Abarenbo Tengu in the options screen.
You can show the mode, difficulty, scores, achievements and also high scores on the screen.
In this mode, you can play with useful functions such as Rewind, Quick Save, and Quick Load.
Although you can only use Accessories for useful features, you can challenge for achievements.