Abomi Nation
Abomi Nation is a roguelike monster-taming RPG. Every playthrough will create a new version of Abomi Nation and provide a unique world with different Abomis for you to find. Explore your universe, watch your Abomis bond, and battle it out as your adventure unfolds in a way totally unique to you! Build your party from over 175 Abomis to recruit, evolve and master! No two teams will be alike!
There will always be ways to tweak your game's settings to keep each new run feeling fresh. Play at your own pace! Want to completely randomize which Abomis can spawn at any level? Want more control over who you add to your team? Want to control whether your team members will permanently die in battle or not? You'll have the freedom to play the game in a length and manner that suits you.
Not everything in Abomi Nation is about fighting, either. Experience cuteness overload while you boost your team’s stats by eating together, playing minigames, and participating in all sorts of events offered by friendly townsfolk. It's OK to enjoy some down time in between life-risking battles.