Absolute Tactics: Daughters of Mercy is a charming, turn-based RPG adventure that puts a modern spin on classic tactics-style games. Featuring a diverse cast of characters, enormous boss monsters, and a dark world embroiled in war, Absolute Tactics plunges players right into the action as our hero Huxley and his dog Max build their team of allies to defend their home against a mysterious invading army.
Control your units and make use of their unique traits to dominate your enemies with masterful strategies that take advantage of unit placement, varied attack patterns, and skills that are as unique as each character. A vast array of deadly enemies, traps, puzzles and obstacles await to challenge you on your adventure.