In a world amongst the heavens,
A curious, little angel named Mariel spent all her days reading through the vast collection of books in the grand library.
One day, while browsing the library’s collection, she came across a very peculiar book with naught but the title, “Abyss” printed on its cover. The pages within were blank.
In truth, Mariel had heard the name, “Abyss” from the elder angels before. It was the name of the world below the heavens.
Intrigued by the notion, her curiosity grew until she couldn’t resist any longer. She ventured out to the heavenly bridge to sneak a peek over the edge, into the world known as “Abyss.”