Acalesia
Our attractive protagonist wishes for just two things — to save the princess and to become rich. Actually, he’s doing it just to get rich, but if the princess Celinda will be saved in the process, let’s consider it a nice bonus! To get all the treasures of Acalesia this hipster with a shotgun will have to fight hordes of monsters, sneak through a myriad of devious traps and reveal a few secrets of survival.