Ace Attorney Investigations Collection
Experience both Ace Attorney Investigation games in one gorgeous collection! Step into the shoes of Miles Edgeworth, that prosecutor of prosecutors from the Ace Attorney mainline games!
Leave the courtroom behind as you walk with Edgeworth around the crime scene, gathering evidence and clues and talking with persons of interest. Use your wit and what you discover to solve tough, intriguing cases through logic and deduction.