Ace Invaders
As a commander of Galaxy Guardians Space Federation Star-ship. You and your crews were ambushed and captured by the alien battle fleets.
With the help of an alien defector, you managed to escape and steal a few enemy space ships. Now you find yourself back in the fight with superior weapons but still heavily outnumbered.
The odds are stacked against you but surrendering is not an option this time round!
You start out with a fleet of spaceships. You can select a spaceship by moving your screen pointer with the right Joy-Con over it and clicking [ZR].
When a level is cleared you will move on to the next level, they are altogether 100 levels to clear. Watch out for those big bosses with super weapons and infinite health... Have fun and good luck, commander!