Action Games Bundle (5 in 1)
Each of the 12 levels are procedurally generated for more variety and replay value.
Hordes of enemies are waiting for you but keep an eye on your environment, it’s dangerous and will adapt to your progress.
Upgrade your hero to build your own gameplay style and combine different ones to create the perfect team if you play with friends. Do you need a tank or a berserker? Make it happen!
The gameplay, chiptune soundtrack and pixel-art graphics were polished with care and nostalgic love for the classic arcade games. But the action isn’t like your typical SHMUP mayhem. In Bridge Strike, you need to think while you fly. Make the best use of the hi-tech hardware installed in your aircraft to destroy the threats while staying out of their radars. It won't just be a simple mission: you'll need to deal with numerous enemies and harsh weather conditions, while trying not to crash into canyon walls!
Mech Rage is a top-down shooter, set in a science-fiction universe. Take control of John - a greenhorn captain of an intergalactic spaceship, Excalibur. Defend your ship and crew from a sudden alien attack. Your only weapon is an advanced Combat Mech. Take control of its armanents, traverse multiple varied levels, and clear the corridors of your ship from the alien infestation. Your fate depends on your combat skills, reflexes and endurance. Upgrade your mech, obtain new weapons and use them to stand your ground against increasingly overwhelming enemy assault. Are you ready for combat?
Set in the captivating Event Horizon universe, this hardcore game puts you in control of a massive space fleet at war with over twelve alien factions. Make the best decisions in two crucial phases: strategic building and adrenaline-fueled battles.
You will have to trace your own path to victory from a large variety of possible items, features and actions. You should also travel to hunt giant space worms, investigate helpful beacons and scavenge wreckages for new assets.
There is no end to the game, the stronger you become, the stronger your enemies will be. The war lasts forever - defend your station at all costs!