Set in the neon-coloured landscape of Neo Barcelona, Aeon Drive is an action platformer with a speed running twist!
You’ll play as Jackelyne, a young space ranger from another dimension. Desperately trying to get home, she crash-lands her spaceship into the middle of a bustling metropolis, Neo Barcelona.
With the power sword, teleportation dagger and unique skill to control time, Jackelyne has to find all the Drive Cores to fix her ship - and save the city from impending doom.