Aeon, the dreaded Emperor of the unstoppable Void Armada, has been betrayed and left for dead by his generals. Weakened and without a body to exact his revenge, he manages to merge with you to survive and bring forth his wrath.
Travel across the futuristic city of Pantheon to destroy or subdue those who betrayed Aeon, while fighting for your mind, free will, and control of your body.
Will you succumb to Aeon’s will and unleash his awesome power, losing yourself in the process? Or will you choose the hard way and remain free, at the cost of your strength?