Aerofly FS Flight Simulator
Aerofly FS is a highly realistic flight simulator for beginners as well as experienced pilots. Explore the world of flying with extremely detailed and accurately simulated airliners, fully animated 3D cockpits and realistic aircraft systems. Fly complex airliners, business jets, fighter jets and warbirds, general aviation aircraft, aerobatic stuntplanes and gliders across the world-wide photorealistic landscape.
Use the sophisticated copilot that assists you in flying and allows you to relax while enjoying the aircraft and landscape.
IMPORTANT NOTE: Flying world-wide requires a working internect connection. Base area without internet connection features the US west coast from Sacramento to Monterey including the San Francisco Bay Area region.