Aery - A Journey Beyond Time
In Aery – A Journey Beyond Time you are in the role of a flying god-like creature which observes the world and their inhabitants while they grow and evolve.
You can quite literally fly through history and the different stages of human development, follow an interesting story through time, and enjoy the speed of flying at the same time.
This story-driven game is non-violent so that you can enjoy the intuitive and relaxing gameplay in 12 different stages of the development of our earth.